2018-02-06 08:49:00

"Formativno praćenje - prilika, a ne iluzija" - izvješče s konferencije

O tome kako motivirati djecu za stjecanje novih znanja, bilo je riječi ovoga petka, 2. 2. 2018., na konferenciji 'Formativno praćenje – prilika, a ne iluzija' , koju je organiziralo POU Korak po korak u partnerstvu s Učiteljskim fakultetom Sveučilišta u Rijeci, te uz pokroviteljstvo Grada Rijeke. Na ovom događaju bile su i sudionice iz naše škole – pedagoginja Vlasta Marjanović Milanović, učiteljice Vesna Marjanović i Maja Milek te profesorica Zvjezdana Govedarica.

Više o samoj konferenciji, ali i o samoj temi formativnog praćenja možete pročitati u nastavku!

Većina učitelja složit će se da djeca danas uče za ocjenu, a ne za znanje. Isto je i s roditeljima. Njihova je pažnja, nakon polaska djeteta u školu, često zaokupljena upravo njegovim ocjenama.

Konferencija 'Formativno praćenje – prilika, a ne iluzija' bila je završni događaj jednogodišnjeg pilot programa uvođenja formativnog praćenja u 6 hrvatskih osnovnih škola. Na njoj su učitelji i stručni suradnici, koji su sudjelovali u programu, predstavili rezultate implementacije strategija formativnog praćenja u vlastitoj praksi. Također, kroz plenarna predavanja profesorice Petre Pejić Papak s Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci i Sanje Brajković, ravnateljice Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak predstavljen je koncept formativnog praćenja i procjenjivanja. Panel diskusija obuhvatila je temu promjene i raznih oblika podrške koje su potrebne praktičarima i institucijama, kako bi oni bili u mogućnosti implementirati nove, inovativne prakse i unapređivati kvalitetu.
Ovaj je veliki događaj okupio 140 učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja osnovnih škola, sveučilišnih profesora, predstavnika Agencije za odgoj i obrazovanje i studenata što nam daje za pravo zaključiti da je zaista riječ o velikoj i važnoj temi u području odgoja i obrazovanja, vjerojatno i zbog toga što se uvođenje formativnog praćenja ili praćenja za učenje planira u kurikularnoj reformi kroz implementaciju 'Okvira za vrednovanje procesa i ishoda učenja u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju'.

Na povesznici ispod teksta možete se prijaviti na kratki CARNetov tečaj o formativnom praćenju!

https://loomen.carnet.hr/course/info.php?id=1720

 


Osnovna škola Samobor