preskoči na sadržaj
Povijest
POVIJEST

   „Historia est magistra vitae“

("Povijest je učiteljica života")

 

 

6. razredi

Preporuka: želite li saznati više o križarskim ratovima, potražite i pogledajte film "Kraljevstvo nebesko" ("Kingdom of Heaven"). Trailer možete pogledati ovdje.

Prezentciju sa sata možete pogledati dolje u rubrici. Video prilog pokrenite klikom na ikonu kamere. Ukoliko imate problema sa pokretanjem, možete ga pogledati ovdje.



 

Učenici koji žele saznati više o srednjovjekovnoj glazbi, mogu pogledati HRT-ovu emisiju "Notica"

Na HRTi dostupan je serijal "Tajnoviti srednji vijek". Sastoji se od 5 polusatnih emisija, preporučam da pogledate epizode "Želudac", "Bolest", "Žena" i "Hodočašće". Kako je za pristup sadržajima potrebna registracija na portal, svakako zatražite odobrenje roditelja.

 

nastavni listić br 2 i 3 - Kronologija i povijesni izvori 

DOMAĆA ZADAĆA:

NACRTAJ LENTU VREMENA NA KOJOJ ĆEŠ PRIKAZATI TIJEK KRIŽARSKIH RATOVA:

-Sabor u Clermontu
-od kada do kada su trajali
-Prvi križarski rat
-Četvrti križarski rat
Pri izradi lente vremena svakako se drži uputa koje možeš ponovo pogledati ovdje.
VAŽNO!
Idući tjedan ponavljat ćemo obrađeno gradivo i pripremati se za pisanu provjeru znanja (11. i 12. studenog). Kako bismo u tome bili što uspješniji, važno je da se dobro pripremite - ponovite sadržaje i prođite zadatke s naslovom "Povijesni koncept" u udžbeniku i radnoj bilježnici!

 


   

DODATNA ZADAĆA - NIJE OBAVEZNA!

Dodatne zadaće u buduće ću zadavati putem posebne google učionice, pa pozivam učenike koji ih žele rješavati da se prijave ovdje

Svim učenicima koji su se priključili učionici Dodatne nastave dodijeljena je dodatna zadaća, što ne znači da ju i moraju riješiti - ona i dalje ostaje neobavezna. Priznat ću samo zadaće pisane svojim riječima (bez kopiranja teksta s Interneta) i predane u zadanom roku putem priloženog obrasca. Ukoliko imate problema s reprodukcijom videa, možete ga pogledati ovdje.

 

 

 

 Prezentacija

 

 

Savjeti za bolje učenjeSavjeti za bolje učenje

 

Kriteriji za ocjenjivanje aktivnosti učenika 

tijekom provođenja nastave na daljinu 

 

Vrednovanje i ocjenjivanje

 

 

     

 

                   

 

 

 

 

 

 

  




preskoči na navigaciju