« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dragi prijatelji!
Ukoliko želite donirati sredstva kojima bismo dodatno poboljšali uvjete rada i boravak učenicima učinili ljepšim i ugodnijim, možete to učiniti uplatom na žiro račun broj HR2524020061838000004 s pozivom na broj 7765-14275-14275
Zahvaljujemo Vam na dosadašnjoj potpori!
Međunarodni Dan tolerancije obilježava se 11. studenoga. Taj dan nas podsjeća na prihvaćanje, poštovanje i uvažavanje drugačijih od nas. Prihvaćanje drugačijih osoba, kultura i vjere. Generalna Skupština Ujedinjenih naroda je 1996. godine , pozvala sve zemlje koje su njezine članice da ustanove Dan tolerancije. Od tada se obilježava sveke godine u različitim zemljama svijeta na različite načine.
Tolerancija podrazumijeva volju i sposobnost prihvatiti različitosti. Mislim da tolerancija treba vladati u svim školama. Trebamo primati različite učenike od nas, pomagati jedni drugima , a posebno onima koji ne vide, ne čuju i teško hodaju. Kad naučimo biti tolerantni neće biti vrijeđanja drugih zato što su različiti.
Helena Košutić, 4.r
***
14.11.2014. u OŠ Samobor , pitali smo učenike o toleranciji. Većina ispitanih učenika je znala što je tolerancija. Svi ispitani učenici smatraju da su tolerantni.
Mislimo da je tolerancija bitna zbog mira u svijetu. Ljudi bi se mrzili i rugali jedni drugima kad ne bi bilo tolerancije.
Dorijan K., Zvonimir G. , 4.r
***
U školi sam pitala gosp. sociopedagoga ,,Što je tolerancija?“ i sve je znao. Mnogi učenici nisu znali što je tolerancija.
Mislim da bi sve učenike trebalo pozvati u hol škole i porazgovarati o toleranciji.
Leonarda B., 4.r
***
Mislimo da je Dan tolerancije nastao zato što su ljudi shvatili da bi se trebalo više poštivati i uvažavati različitosti među svim ljudima.
Treba poštivati i uvažavati jezične razlike. Jedna učiteljica tim povodom nosi bedž na hrvatskom jeziku i na dva romska narječja:
VIDIŠ LI ME ?
DIKHES LJI MAN ?
DA LI M VEZ ?
Zaključujemo: TOLERANCIJA JE VAŽNA ! Tako želi potaknuti sve ljude na veće poštivanje Roma, njihovog jezika i kulture.
Marin Z. , Martin U. , 4.r.
***
Iako nam se tijelo pasa čini slično i psi su različiti. To ih ne spriječava da budu prijatelji. Tako trebamo i mi biti.
Trebamo biti različiti kako bismo mogli prepoznati jedni druge.
I tolerantni trebamo biti. Ako imamo poteškoće u razvoju, poštujmo se.
Lara i Eva , 3.r.
Dana 14. 11. 2014. mi, mali novinari , pitali smo učenike naše škole što znaju o toleranciji.
Od 11 ispitanih učenika 6 ih je znalo,a 5 nije znalo što je tolerancija.
Samo 4 učenika se sjetilo da se Međunarodni Dan tolerancije obilježava 16.studenog.
Na pitanje,, Jesu li drugi tolerantni prema vama?“, dobili smo sljedeće odgovore:
2 učenika su rekla da drugi nisu tolerantni prema njima, 6 učenika da su drugi tolerantni prema njima, a dvoje učenika nam je objasnilo kako neki jesu, a neki nisu tolerantni prema njima.
Iz ovog možemo zaključiti da većina učenika znalo što je tolerancija, ali manje ih je znalo kada se obilježava Međunarodni Dan tolerancije.
Antea Peles 4.a
Još kao djevojčicama govorili su nam da pametan čovjek može bilo što reći u nekoliko riječi. Dakle, imamo zadatak u nekoliko riječi sažeti svrhu ove grupe.
Možda bi bilo najbolje da to učinim na način na koji mi novinari pišemo vijesti - služeći se čarobnom formulom 5W1H. Ne, nije riječ o matematici, već o pravilu koje nalaže da se svaka vijest mora sastojati od odgovora na pet osnovnih novinarskih pitanja .
Idemo redom:
TKO? (WHO?) izvannastavna aktivnost Mali novinari
ŠTO? (WHAT?) organizira novinarske radionice “Mali novinari“ za učenike od 1.-4. razreda (a ako se piše proširena vijest, onda u sebi sadrži i odgovor na šesto pitanje).
GDJE? (WHERE?) u OŠ Samobor, učionica br.14
KADA? (WHEN?) od 1.10.2013. godine pa do kraja školske godine
ZAŠTO? (WHY?) cilj nam je naučiti pisati različite novinske forme, osnovati malenu redakciju, napraviti novine…
KAKO? (HOW?) radionice će se održavati jednom u dva tjedna, petkom 5. i 6. sat ujutro u narančastom turnusu, a glavne urednice bit će učiteljice 2.a i 2.c razreda Ljerka Barišić Znika i Martina Mišić. Pratit ćemo događaje u školi i gradu, pisat ćemo, čitati , izvještavati, anketirati, intervjuirati, fotografirati, crtati, igrati se…