« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dragi prijatelji!
Ukoliko želite donirati sredstva kojima bismo dodatno poboljšali uvjete rada i boravak učenicima učinili ljepšim i ugodnijim, možete to učiniti uplatom na žiro račun broj HR2524020061838000004 s pozivom na broj 7765-14275-14275
Zahvaljujemo Vam na dosadašnjoj potpori!
Snježne radosti
Učiteljica je mislila: "Bili su dosta vrijedni i zaslužuju mali odmorčić na svježem zraku!"
I... cijeli je razred zapisao radosnu obavijest : 11.2.2015. 4.c i njihova učiteljica Martina ići će na školsko igralište pokupiti malo snježne radosti.
KAKO SMO SE PROVELI...
Kada smo ugledali mekan i hladan snježak koji je sve zabijelio, svi smo se razbježali i krenuli putem svojih snježnih poslova. Bilo je tu raznih igara: grudanja, pravljenja snjegovića, spuštanja niz brežuljak bez sanjki,...
Čak smo i mi, cure, uspjele napraviti ogromnu piramidu, tako da smo se popele jedna na drugu te se na "tri, četiri, sad" srušile na snježni prekrivač i smijale. Bio je to jedan prekrasan prizor.
No, jednom je moralo zazvoniti za kraj sata. Nitko se nije bunio. Svi smo nasmiješenih i promrzlih lica ušli u školu i svima ispričali kako je to bilo najboljih 45 minuta u našem životu!!!
Učiteljici je također bilo lijepo pa je obećala da se nas opet povesti u snježne radosti!
Ela Bijuk, 4.c
U srijedu 11.2. u Samoboru, 4.c razred zajedno sa svojom učiteljicom, imao je sat zimskih radosti na školskom igralištu.
Proveli su ga praveći snjegovića, grudajući se, igrajući razne igre na snijegu.
Sve su to zabilježili zajedničkim fotografijama.
Za nas učenike to je bio najbolji i najsretniji sat.
Leonardo Pranjić, 4.c
Još kao djevojčicama govorili su nam da pametan čovjek može bilo što reći u nekoliko riječi. Dakle, imamo zadatak u nekoliko riječi sažeti svrhu ove grupe.
Možda bi bilo najbolje da to učinim na način na koji mi novinari pišemo vijesti - služeći se čarobnom formulom 5W1H. Ne, nije riječ o matematici, već o pravilu koje nalaže da se svaka vijest mora sastojati od odgovora na pet osnovnih novinarskih pitanja .
Idemo redom:
TKO? (WHO?) izvannastavna aktivnost Mali novinari
ŠTO? (WHAT?) organizira novinarske radionice “Mali novinari“ za učenike od 1.-4. razreda (a ako se piše proširena vijest, onda u sebi sadrži i odgovor na šesto pitanje).
GDJE? (WHERE?) u OŠ Samobor, učionica br.14
KADA? (WHEN?) od 1.10.2013. godine pa do kraja školske godine
ZAŠTO? (WHY?) cilj nam je naučiti pisati različite novinske forme, osnovati malenu redakciju, napraviti novine…
KAKO? (HOW?) radionice će se održavati jednom u dva tjedna, petkom 5. i 6. sat ujutro u narančastom turnusu, a glavne urednice bit će učiteljice 2.a i 2.c razreda Ljerka Barišić Znika i Martina Mišić. Pratit ćemo događaje u školi i gradu, pisat ćemo, čitati , izvještavati, anketirati, intervjuirati, fotografirati, crtati, igrati se…