« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dragi prijatelji!
Ukoliko želite donirati sredstva kojima bismo dodatno poboljšali uvjete rada i boravak učenicima učinili ljepšim i ugodnijim, možete to učiniti uplatom na žiro račun broj HR2524020061838000004 s pozivom na broj 7765-14275-14275
Zahvaljujemo Vam na dosadašnjoj potpori!
VALENTINOVO
Valentinovo je dan zaljubljenih pa se kupuju ruže za nekoga koga se voli.
Kažu da se ptice vjenčaju na Valentinovo i da je svaki čovjek pozvan na ptičju svadbu.
Tako barem priča moja baka. A ja ne znam trebam li joj vjerovati.
Mislim da ću joj ipak povjerovati jer tako priča i moja učiteljica.
Lana, 3.c
VALENTINOVSKA POŠTA
Za Valentinovo trebamo dijeliti pisma prijateljima, roditeljima, učiteljima, učiteljicama.
U našem 1.c razredu imamo veliku kutiju. U nju stavljamo pisma. Puno učenika je već stavilo pismo u kutiju.
Pisma ćemo dijeliti za Valentinovo.
Lara i Lana, 1.c
PRVA PRIČA ZA VALENTINOVO
Živjela jedna djevojčica po imenu Valentina.
Valentina je imala simpatiju po imenu David.
Valentina je bila sramežljiva.
Ali joj je Valentin pomogao u ljubavi.
Tako su se Valentina i David oženili i živjeli sretno do kraja života.
Franka i Lora, 1.a
DRUGA PRIČA ZA VALENTINOVO
Živjeli u razredu jedna kreda i zelena ploča.
U razredu su se svaki dan zajedno igrali.
Došao je kraj školske godine.
Dobro su se odmorili a u jesen su došli đaci prvaci.
Kreda i ploča su se opet igrali.
Jednog dana u petak se kreda potrošila.
Njihovo prijateljstvo je nestalo ali su đaci naučili sva slova.
Ivano, 1.a
Još kao djevojčicama govorili su nam da pametan čovjek može bilo što reći u nekoliko riječi. Dakle, imamo zadatak u nekoliko riječi sažeti svrhu ove grupe.
Možda bi bilo najbolje da to učinim na način na koji mi novinari pišemo vijesti - služeći se čarobnom formulom 5W1H. Ne, nije riječ o matematici, već o pravilu koje nalaže da se svaka vijest mora sastojati od odgovora na pet osnovnih novinarskih pitanja .
Idemo redom:
TKO? (WHO?) izvannastavna aktivnost Mali novinari
ŠTO? (WHAT?) organizira novinarske radionice “Mali novinari“ za učenike od 1.-4. razreda (a ako se piše proširena vijest, onda u sebi sadrži i odgovor na šesto pitanje).
GDJE? (WHERE?) u OŠ Samobor, učionica br.14
KADA? (WHEN?) od 1.10.2013. godine pa do kraja školske godine
ZAŠTO? (WHY?) cilj nam je naučiti pisati različite novinske forme, osnovati malenu redakciju, napraviti novine…
KAKO? (HOW?) radionice će se održavati jednom u dva tjedna, petkom 5. i 6. sat ujutro u narančastom turnusu, a glavne urednice bit će učiteljice 2.a i 2.c razreda Ljerka Barišić Znika i Martina Mišić. Pratit ćemo događaje u školi i gradu, pisat ćemo, čitati , izvještavati, anketirati, intervjuirati, fotografirati, crtati, igrati se…