« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dragi prijatelji!
Ukoliko želite donirati sredstva kojima bismo dodatno poboljšali uvjete rada i boravak učenicima učinili ljepšim i ugodnijim, možete to učiniti uplatom na žiro račun broj HR2524020061838000004 s pozivom na broj 7765-14275-14275
Zahvaljujemo Vam na dosadašnjoj potpori!
Draga teta Neda i dragi Očko!
Želim Vama i Vašoj obitelji zahvaliti na druženju, veselju i zabavi kroz ove četiri godine. Bilo mi je lijepo upoznati Vas, Gipku i ostale likove.
Hvala što ste napravili Juru Lista, njegov list, konjića, crnog i bijelog duha i još puno likova u koje ste uložili jako puno truda.
Rekli ste nam naslove jako puno zanimljivih knjiga, pročitali mnoštvo lijepih riječi, rečenica i potaknuli nas na čitanje. Sve epizode očkanja bile su odlične. Jako mi se sviđa to što svakoj epizodi pridodate neki zgodan detalj.
Želim da se vidimo i sljedeće godine.
Jedino što bih promijenila je to da svaka epizoda očkanja traje malo dulje.
Pitali ste nas što bismo učinili da imamo čarobne ruke. Da imam čarobne ruke, ja bih u rukama držala sreću, zdravlje i ljubav. Kada bih nekoga dotaknula, on bi bio sretan i zdrav. Također bih ispunila Gipkinu želju da postane prava djevojčica.
Nadam se da se vidimo i sljedeće godine!
Lijep pozdrav!
Tara Reder, 4.a
PJESMA O OČKU I NJEGOVOJ OBITELJI
Očkova obitelj voli čitati
a on i teta Neda
školama skitati.
Očka svi vole
pa ga učiteljice i djeca
pozivaju u škole.
Dobar je njegov
uvodni ples
i djeca od njega
ne dožive stres!
Tara Reder, 4.a
Dragi Očko Čitaćirko!
Hvala ti što si nas ove četiri godine uveseljavao i zabavljao. Žao mi je što se više nećemo družiti ali ću te uvijek imati u lijepom sjećanju.
Od svih zanimljivosti u četiri epizode najviše mi se svidjelo kada si nam ti čitao neke priče i pjesme. Voljela bih da nam dođeš i u petom razredu i pokažeš još neke zanimljive knjige.
U četvrtoj epizodi Očkanja pričali smo o tvojoj čarobnoj kosi. Tvoja mama, teta Neda, rekla nam je kako se tvoja kosa ne smije ni prati ni sušiti jer bi izgubila čaroliju. Spomenula je i da kosu ne smijemo dirati rukama jer bi tada umjesto tvoje kose naše ruke postale čarobne. Ispričat ću ti što bih ja učinila da imam čarobne ruke.
Kada bih ja imala čarobne ruke, najprije bih ispunila želju tvojoj sestri. Učinila bih da Gipka bude stvarna i živa kao i svi ljudi. Pomogla bih bolesnim i siromašnim ljudima. Ne bih dopustila da itko na svijetu bude sam i tužan. Znam da postoji mala mogućnost da se to ostvari ali mogu se nadati jer nada umire zadnja.
Lijep pozdrav!
Antea Peles, 4.a
Još kao djevojčicama govorili su nam da pametan čovjek može bilo što reći u nekoliko riječi. Dakle, imamo zadatak u nekoliko riječi sažeti svrhu ove grupe.
Možda bi bilo najbolje da to učinim na način na koji mi novinari pišemo vijesti - služeći se čarobnom formulom 5W1H. Ne, nije riječ o matematici, već o pravilu koje nalaže da se svaka vijest mora sastojati od odgovora na pet osnovnih novinarskih pitanja .
Idemo redom:
TKO? (WHO?) izvannastavna aktivnost Mali novinari
ŠTO? (WHAT?) organizira novinarske radionice “Mali novinari“ za učenike od 1.-4. razreda (a ako se piše proširena vijest, onda u sebi sadrži i odgovor na šesto pitanje).
GDJE? (WHERE?) u OŠ Samobor, učionica br.14
KADA? (WHEN?) od 1.10.2013. godine pa do kraja školske godine
ZAŠTO? (WHY?) cilj nam je naučiti pisati različite novinske forme, osnovati malenu redakciju, napraviti novine…
KAKO? (HOW?) radionice će se održavati jednom u dva tjedna, petkom 5. i 6. sat ujutro u narančastom turnusu, a glavne urednice bit će učiteljice 2.a i 2.c razreda Ljerka Barišić Znika i Martina Mišić. Pratit ćemo događaje u školi i gradu, pisat ćemo, čitati , izvještavati, anketirati, intervjuirati, fotografirati, crtati, igrati se…